Bιταμίνη B για ενέργεια

Τα μανιτάρια έχουν πολλές από τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Μόλις 100 γραμμάρια μανιτάρια «Μανιτάρια Ελληνικής Γης» θα σας δώσουν:

– Περισσότερο από το 80% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιοτίνη (Β7)
– Περίπου το ένα τρίτο των ημερήσιων αναγκών σας σε ριβοφλαβίνη (Β2)
– Τουλάχιστον το 60% των ημερήσιων αναγκών σας σε νιασίνη (Β3)
– Περίπου το ένα τρίτο των ημερήσιων αναγκών σας σε παντοθενικό οξύ (Β5)
– Περίπου το 20% της ημερήσιας πρόσληψης σας σε βιταμίνης Β6

 

Τα μανιτάρια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε τις 5 από την ομάδα των 8 Β βιταμινών. Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε τον δυναμωτικό συνδυασμό των βιταμινών Β2, Β3, Β5 και Β7 που ενισχύουν τα επίπεδα της ενέργειας σας.

Απλά μια χούφτα μανιτάρια σας παρέχει μεταξύ 19% -102% της ημερήσιας πρόσληψης σας σε βιταμίνες Β2, Β3, Β5, Β7 και Β6. Αυτές οι βιταμίνες της ομάδας Β παίζουν μια σειρά από σημαντικούς ρόλους στο σώμα. Ένας από αυτούς είναι η συνεισφορά στην διαδικασία μετατροπής των τροφίμων που τρώτε σε ενέργεια στο σώμα σας. Κάποιες βοηθούν επίσης σημαντικά στο σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων και κάποιες βοηθούν στην μείωση της κόπωσης και της κούρασης. Η οικογένεια της βιταμίνης Β αποτελείται από οκτώ βιταμίνες Β. Παρόλο που είναι κοινώς αναγνωρισμένες ως ομάδα και συχνά λειτουργούν μαζί στο σώμα, κάθε μία από τις βιταμίνες Β εκτελεί μοναδικές και σημαντικές λειτουργίες.

Αν δεν παίρνετε ορισμένες από τις βιταμίνες Β μπορεί να ασθενήσετε. Για παράδειγμα, η έλλειψη Β12 ή Β6 μπορεί να προκαλέσει αναιμία.

Μπορείτε να πάρετε τις βιταμίνες Β από πρωτεΐνες όπως τα ψάρια, τα πουλερικά, το κρέας, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα φασόλια και τα μπιζέλια έχουν επίσης βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Τα μανιτάρια είναι μια καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους χορτοφάγους στο θέμα αυτό.