Χωρίς γλουτένη

Τα μανιτάρια δεν περιέχουν γλουτένη

Τα μανιτάρια είναι μια  υπερτροφή για τους ανθρώπους που αποφεύγουν τη γλουτένη. Είναι γεμάτα με πολλές βασικές βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία, που απαιτούνται για την ανάπτυξη, για την διατήρηση των επιπέδων ενέργειας, για υγιές δέρμα, μάτια και μαλλιά μεταξύ άλλων.

Τα μανιτάρια δεν περιέχουν γλουτένη αλλά είναι γεμάτα γεύση.

Η σωστή διατροφή μπορεί να προκαλέσει σύγχυση, ακούγοντας αντικρουόμενες πληροφορίες καθημερινά, συμπεριλαμβανομένου του τι σημαίνει  δυσανεξία στη γλουτένη και διάγνωση  κοιλιοκάκης. Πολλοί άνθρωποι αποφεύγουν τη γλουτένη, ακόμη και αν δεν έχουν διαγνωστεί με κοιλιοκάκη. Η κατανόηση του τι δεν περιέχει γλουτένη και τι περιέχει χρειάζεται έρευνα και χρόνο.

Η γλουτένη είναι ένα είδος πρωτεΐνης που βρίσκεται  σε πολλά δημητριακά, όπως στο σιτάρι, στη σίκαλη και στο κριθάρι. Μερικοί άνθρωποι έχουν ευαισθησία στη γλουτένη, όπως τα άτομα με κοιλιοκάκη. Όπως όλα τα φρούτα και τα λαχανικά, τα μανιτάρια είναι φυσικά χωρίς γλουτένη και μια νόστιμη και θρεπτική προσθήκη για μια δίαιτα χωρίς γλουτένη.

Εφόσον τα μανιτάρια αναπτύσσονται σε λίπασμα που περιέχει άχυρο σίτου, μερικοί άνθρωποι έχουν την ανησυχία ότι το κομπόστ θα μπορούσε να είναι μια πηγή γλουτένης. Ωστόσο, δεν υπάρχει γλουτένη στο άχυρο, παρά μόνο στο σιτάρι (που δεν χρησιμοποιείται σε κομπόστ). Αν δείτε στίγματα της τύρφης στην επιφάνεια του μανιταριού, μπορείτε να τα βουρτσίσετε και να εξαφανιστούν. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να πλύνετε ή να ξεφλουδίσετε το μανιτάρι.